PPC v praxi 

Nabídněte reklamu pouze tomu, kdo o ní stojí

Dnes navážu na předchozí článek, který se týkal SEO v praxi. PPC reklama je příležitost, jak najít zákazníky, kteří o produkt nebo službu stojí a aktivně jí vyhledávají. U špatně nastavených kampaní se naopak stane, že nabízíte službu nebo produkt lidem, kteří ho nehledají nebo jsou z jiné části republiky. Nikdo to nemá rád a navíc přijdete o peníze. U PPC (pay per click) platíte za kliknutí, které vám přivede zákazníky na web.

SEO, optimalizace webu v praxi

Vyhozené peníze nebo investice?

Chybné tvrzení je, že k tomu, aby byl projekt úspěšný na internetu, stačí webové stránky. Základní otázky, které si  každý majitel webu musí položit jsou, odkud bude web brát návštěvnost, jelikož nic se neděje samo od sebe a jaký je cíl webu. Bude to prodej výrobků nebo propagace kamenné prodejny? 

SLUŽBY

Průmyslový design

Produktový design

Grafický design

Online marketing - SEO, placená reklama

phone

+ 420 733 436 657

© 2017 Affini Creative s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Designed By Affini Creative.