Online marketing neboli internetový marketing
Používá váš zákazník internet?
Internet je obrovský virtuální trh. S rozvojem internetu přišel logicky i online marketing. Tak jako v běžném podnikatelském prostředí investujete do reklamy, internetovým marketingem oslovujete zákazníky na síti. Je třeba si položit ale zásadní otázku, používá váš zákazník internet?
Co nabízíme:
- Reklamu na internetu (Google, Seznam, Zbozi.cz, Google nákupy, Facebook, Firmy.cz) + zpracování reklamní grafiky.
- SEO (optimalizaci pro vyhledávače).
- Audit webu + tvorbu marketingové strategie.
- Zaškolení zaměstnanců v online marketingu.
SEO, optimalizace pro vyhledávače
Klienta můžete oslovit na internetu přes přirozené vyhledávání (jdete na svůj oblíbený vyhledávač a napíšete klíčové slovo, například kávovar XYZ, od 4. pozice výsledků máte přirozené výsledky vyhledávání nebo fotografie). Toto budování přirozených pozic zastává SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače.
PPC reklama
Můžete využít PPC (Pay Per Click) systémy, tedy reklamu na internetu, kde platíte za proklik na váš produkt, službu. Setkáváte se během dne také s množstvím grafických banerů. Popularitu získává stále více reklama na sociálních sítích. Eshopy se naopak setkávají ve zbožových srovnávačích, zde platíte za kliknutí na váš produkt. Obrovskou výhodou je, že v těchto systémech cílíte přímo na zákazníka, který chce váš produkt.
Potřebujete online marketing?
Jde o zásadní otázku. Pokud váš zákazník používá internet nebo pokud chcete oslovit nové zákazníky či novou cílovou skupinu. Určitě v obou případech ANO. A online marketing nepotřebuje ten, kdo v internetu nevidí místo pro svoji propagaci a užitek.
Jak naše pomoc vypadá
- Základem je pochopit váš byznys, zkonzultovat ho s vámi, nic vás to nestojí.
- Shrnout základní strategii, tu s vámi probrat a nakalkulovat dle vaších potřeb.
- Dát se do práce, pravidelně reportovat výsledky a být s vámi v kontaktu.
S marketingem úzce souvisí také grafika. Grafické pojetí, je to první co zákazníka zaujme.